I wanna wake up where you are

det har varit ett väldans farande fram och tillbaka i dag
jag vet inte hur många månger jag klivit på och av min moped.
Har iallafall handlat för utflyckten i morgon, det ska bli mysigt.
Fast inge bad för min del, bara solning så vi får hoppas på bra
väder. Har även gottat mig idag nog för att jag inte behöver det
men var så himla sugen. Så nu känner jag att en riktigt lång
joggingtur hade suttit fint. Fast nu ska jag fasen ta och börja plugga.
Känner mig lite ensam om nätterna så om du känner att du är
myssugen så slå en pling, haha. Nu när jag ändå skriver kan
jag berätta att jag fått hämta min klänning i dag den var så himla fin.
Xoxo/ F


Skrivet av: elin

skitsnygg klänning!(Y)

2008-05-27 - 17:45:36
Blogg: http://elinlindstroem.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0