Jag vill glömma,jag kan glömma och jag vet hur man väntar.

Nu har jag just kommit hem, vi fick sluta en timma tidigare idag
det kändes skönt.Så nu hade jag tänkt träna eller något
dom senaste dagarna har har varit förvånansvärt bra, i kväll
får vi se vad som händer, antingen plugg eller något i den stilen
fast vet inte riktigt vad jag ska plugga på. Men spakväll med mys,
jag kom på att tänka på låten vi dansar till och när dom sjunger
"prepare cause i'm leaving". Det är precis vad jag gör, och ni anar inte
hur mycket jag ser fram emot att flytta till stocholm stad. Jag vet att
han finns där, min drömprins. Jag är en sån fantasi människa och
älskar sagor med lyckliga slut. Nu när jag tänker på stockholm blir
jag shopping sugen. Nu behöver jag komma ut,  hade tänkt gå
en prommis kanske till havet, gud vad jag uppskattar saker och ting
nu förtiden. Men man ska ta vara på det bra man har. Puss

image133
Det är någon speciell mystik med mörka killar och dvs.
Mörkt hår mörka drag och mörka ögon. Vad tycker ni om
denna goding? Adam brody.

Skrivet av: carro

ska du flytta?! närdå? :O

2008-05-16 - 20:20:37
Blogg: http://caarrohedell.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0