Kärleken dog medans lögnerna viskade

Kom just hem har varit på stan. En liten update från dagen.
Jag började 08.10 hade musik, sen efter det dans och efter
det so. Sen var det slut för dagen, då trippade jag och yun
till strömbacka där jag träffade bland annat simon och gabbe.
Efter det gick jag ner på stan för att fördriva tiden litegrann tills
yun hade sjungt färdigt. När han sedan kom köpte jag mig en
ögonbryns penna och ett navelsmycke så ikväll ska det tryckas
har inte haft ett smycke på länge. Vi fikade även, det var mysigt
också träffade jag Marcus och hans gäng lukas och oscar.
Ser fram emot helgen, det ska bli skönt att få sova och vi får hoppas
på sol för då ska jag ligga ute och steka litegrann. Vad jag längtar till
sommaren även tills den är slut, då är det inte länge kvar tills jag åker
Jag ska börja räkna ner dagarna nu, Prepare cause i'm leaving.
Nu kommer det lite bilder:


image142

Texten på handen är en låt från Goo goo dolls - iris
"you cant fight the tears that aint coming or the moment of truth in your lies"
Jag vill ha typ någon sån text tatuerad på undersidan av armen just
uti handleden typ. Fast jag får dessvärre vänta några år till.

Skrivet av: hej

vars åker du?

2008-05-15 - 16:53:46
Skrivet av: Felice

Läs längre ner så får du svaret=)

2008-05-15 - 17:26:03
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0