Life is a party!

Nu är jag lite sur måste jag medge det händer aldrig
någonting här i lilla piteå förrutom dom personliga fester
alla har. Det senaste som hände var en fullkomligt misslyckad
emo konsert. Gör någonting kul, som dom i stockholm ska ha
Fekka summer party. Ni anar inte om jag blir lite avundsjuk?
Nu är jag in partymood och dans humör, Shaka lite booty med
yun kanske. Haha! Måste säga att zac efron är ju förjävla smaskig
det är nästan så att mitt tangentbord får vattenskada, mums säger
jag bara.Puss



image146
image147


Skrivet av: Anonym

åååh , han är så snygg !! ;)

2009-03-11 - 15:35:46
Blogg: http://johannaaalundberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0