Life is hard when you fall for someone that don´t belong to you

Nu sitter jag här än, har inte kommit mig ut, men jag ska det lovar jag.
Insåg i dag när jag skrev med lars att jag är kär i musiken för ingen
får mig att må så bra som en låt med betydelsefull text tillexempel
Ron - pope a drop in the ocean eller Leona lewis - a moment like this
det är underbart. Har tänkt frammåt rejält om man säger så, har redan
börjat tänka ut hur min lägenhet ska se ut. Då kan man verkligen säga
att jag ser fram emot det. Men vad finns det att stanna kvar för? Ingenting
möjligtvis några få vänner och min kära familj som jag kan hälsa på då
och då. Men det här har varit planerat sen länge tillbaka, har haft drömmar
länge. Jag drömmer fortfarande men inte om något som är omöjligt.
I morgon ska jag och yun på backa och träffa någon kille han känner.
Så det blir inte helt fel eftersom jag slutar 12 typ. Så om jag har hunnit få min
lön i morgon blir det nog en sallad och lite shopping. Mina jeans är förstora
vad händer? och jag har inte gått ner i vikt. För någon dag sen så passade dom.
jävla byxor säger jag bara. Men jag får lov att skaffa mig ett par nya,
 dock lät det som att jag bara hade ett par och så är inte fallet vill jag lova.
Jag mår bra, livet känns bättre än vanligt. Det går bra i skolan, allt är underbart.
 How lovely life is sometimes.
Puss
image134
Mami fick den hära av sina chefer när dom kom hem från kina,
men jag är säker på att jag kommer använda den oftare än henne
fast i smyg. Haha!

Skrivet av: mamma

in your dreams=)

2008-05-15 - 21:58:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0