Passion for fashion

Hej, jag kom just genon dörren från en liten mysig shopping dag på stan.
Jag hade endast en lektion i dag så jag slutade klockan halv 12.
Då trippade jag ner på stan med min kära vän yun och jag åt
en vegitarisk pasta och han fikade Sedan gick vi runt och kollade och
 jag hittade mig lite saker blandannat en klocka
en tröja ett par shorts och ett linne. Sedan när han hade
gått kom julia och karin och gick med mig karin stannade inte allt för
 länge så då återstod jag och julia vi gick mest och checkade runt, vi åt
även glass, nu ikväll blir det inga bigplans utan lite plugg. Hittade även
en supersnygg klänning som jag tror jag ska köpa i morgon, kollade även på
ett par Ray ban fast i lite större design dom smyckade mig bättre kan man
verkligen säga så vem vet dom kanske blir mina i morgon :)
Puss




Skrivet av: carro

haha snygg tröja! Har en sådan :D

2008-05-09 - 17:56:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0