Put your arms around me, what you feel is what you want.

Kom hem från stan för ett tag sen gick med filip först
och sedan ullis, dessvärre fyndade jag mig ingenting
nu är det kris. Jag har inga examens skor, vad ska jag göra?
Hade no prov i dag det gick väl sådär, jag tror att jag klarade det
iallafall. Sedan ikväll blir det mys och plugg, har so prov i morgon
så jag måste verkligen plugga, vart lite hungrig ska nog göra
mig en pasta sallad!
Xoxo

image300

Skrivet av: carro

så snygg du är gullet! :)

2008-05-27 - 20:55:13
Blogg: http://carrohedell.devote.se
Skrivet av: rebecca

sniggfellan

2008-05-29 - 17:44:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0