Smask

Kvällen började med att en snygg elin och ullis kom till mig och vi gjorde
oss i ordning sen begav vi oss till norrmalmia där vi fick vänta ett tag.
Föreställningen började kring 7 och vid halv nio fick vi nog och
vi for och åt på sunes jag,felicia sofia och ullis. Sen efter det härjade
vi runt i stan lite, och sjöng en hel del. Vi pallrade oss även till badhus
parken där sedan S och F hämtades jag och ullis gick då till skolan
och hämtade min cykel. Sen cyklade vi hem till mig, sen nu har ullis farit
hem fick även lite kvällsbesök. Och nu funderar jag vad som sker, ska nog
lägga mig och se en film, jobbar ju trots allt i morgon!
Puss


image249


Skrivet av: Lisa

Ha en trevlig helg :)

2008-05-24 - 00:28:00
Blogg: http://wlisa.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0