sometimes i hope that you miss me.

Dagen har sett ut så att jag började kvart i tio så jag fick mig en sovmorgon.
Sedan under lunch gick jag elin,emma,angelica sissi och lina ner och åt
lunch på subland. Efter det begav vi oss tillbaka till skolan och hade
"Pitetema" Vi slutade någon gång kring 2 då jag och yun sedan begav oss
ner på stan och åt glass. Efter det gick vi och fyndade en vit tubklänning
åt mig från ginatricot. Tänk så läckert det kommer bli till sommaren.
Ska även ner och köpa ett superläckert rosa nagellack i morgon.Rosa
kommer vara sommarens hetaste färg.
Bilder från gårdagen kommer med.

Dagens outfit:
image322

image329
image328

Xoxo/F

Skrivet av: rebecca

du handlar ju för fullt! vad rik du måste vara..

2008-05-29 - 17:43:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0