Stekardag

har just kommit in från en välbehövd solarstund, fast vämen gör det svårt att sitta kvar
så jag satt där 1 ½ timme bara, men lite färg fick jag. Känner mig lite smått sugen på
en mysig fikastund i kväll så jag hade tänkt höra och ullis ska med på nodo!

image21image23


Där ser ni även en bild på den sköna solstolen och min älskade juice som jag är fullkomligt
beroende av, sedan dom två solglasögonen som jag alltid har svårt att välja mellan.
Jag tycker verkligen ray ban brillor är snyggt men jag passar dessvärre inte i dom så det blir
inga såna för mig i år. Har även sett ett par brillor från Marc jacobs som jag skulle döda,
 för men tyvärr så får man inte allt man vill ha. Ni hittar även en bild på den färgglada söta
bikinin jag inversterade på min senaste stockholmsresa det blir nog sommarens bikini för min del jag älskar färgerna,ni hittar även en bild på den otroligt fula utsikten från våran altan kan inte någon kapa ner dessa träd och häckar så vi kan få in lite mer solsken på våran gård? nu ska jag ut och pressa lite till i solen.
Puss

Skrivet av: Anonym

har också en sån bikini^^

2008-05-04 - 22:07:23
Blogg: http://jossanlu.blogg.se
Skrivet av: Anonym

FUL !

2008-05-04 - 22:51:20

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0