Bad är min kvälls passion.

Jag har nu efter många år insett att bad på kvällstid är extremt
avslappnande och underbart. Alla spänningar släpps när man ligger
där i det kokande vattnet med skum upp över öronen. Jag ska nu ha
ångbad för ansiktet.Sedan nagelfixning och efter det ska jag plugga
mekanik för provet i morgon.


Xoxo/F

Skrivet av: Amanda

Hej! :) du sa att du skulle köra ångbad för ansiktet? jag har ett väldigt bra skönhetstips, när du ändå är igång med ett ångbad. När du har ångan i ansiktet tar du flytande honung och duttar på huden, du blir len som en bebis och man känner sig otroligt uppfräshad! Kram!

2008-11-28 - 16:25:58
Blogg: http://primms.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0