Could you whisper in my ear,the thing you wanna feel? I give you anything to feel it coming.Do you wake up on your own and wonder where you are?

När jag satt vi matbordet och åt så började det krampa i min mage.
En otroligt vidrig och obehaglig känsla. Och jag önskar att jag inte
fått magkatarr igen. För det kan ge mig frånvaro i ca 2 veckor. Jag ska
pröva börja äta min medicin igen och se och det gör någon skillnad.


Ingen tallriksmodell direkt. Ett litet hörn med ynka 3 gurkskivor, det är jag de.
Nu ska jag vila, orkar inte gå och handla än. Jag vill bara sova!

Xoxo/F

Skrivet av: linnéa

hej :) jag undrar vars ifrån du beställer ditt löshår?

2008-11-26 - 18:40:40
Blogg: http://linneeal.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0