Dagens ord: Ge kärleken en ny chans.Kom i håg vart den kom ifrån,och hur den en gång varit.Det kan bli så igen.

Jag vaknade upp med lite små panik när mamma stormar in i rummet.
Iallafall nu är jag påklädd ska börja locka håret. Sen bege mig iväg till
jobbet.



Dagens outfit:


En tjuvtitt in till himlen.Haha

Xoxo/F

Skrivet av: anna

Gud vad snygga jeans vart har du köpt dom?

2008-11-19 - 14:56:52
Skrivet av: amsibamsi

Tack så jätte mycket! Du va snäll du, och din garderob kommer jag att drömma om inatt...vad varje tjej vill ha!

2008-11-19 - 19:06:41
Blogg: http://amsibamsi.blogg.se/
Skrivet av: en vän

Ge kärleken en ny chans.Kom i håg vart den kom ifrån,och hur den en gång varit.Det kan bli så igen.





Ser att du läser vädurens horoskop eller har du kikat in sandranu.blogg.se? :)

2008-11-19 - 19:23:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0