For every stupid thing you do i realize more and more what an idiot you are.

Har just rakat bena så dom är silkes lena.
Tagit på mig nattlinnet och dom rosa lurviga sockarna.
Ska och handla nu, uppdaterar mer ikväll.



Xoxo/F

Skrivet av: hemlig stavningspoliz

asså du, fråga svenskalärarn vad särskrivningar är.. och be henne förklara bra! Du gör det hela tiden och det är pinsamt. T.ex så heter det silkellena, jättesnygg, jättesöt, inte silkes lena, jätte snygg, jätte söt. Ta det inte som ngt elakt, jag försöker bara vara snäll =) Du har en bra blogg i övrigt men jag blev alldeles för störd. för-störd inte förstörd ;)

2008-11-08 - 20:59:36
Skrivet av: Anonym

varför står du på tå , är du kort ? xD

2008-11-08 - 21:33:42
Skrivet av: ;p

vad kostar idtt löshår ? o kan du säga sidan om dt går att beställa, svara gärna :D

2008-11-08 - 22:03:44
Skrivet av: Cristel

en ny färg som vi har fått in på salongen där jag jobbar, den kommer från wella/magma. och heter /7! :D

2008-11-08 - 23:51:41
Blogg: http://cristelles.blogg.se/
Skrivet av: Men snälla

"Hemlig stavningspolis", du är rentav patetisk. Leker svenskapolis och får besserwisserorgasm av att förklara för Felice hur man ska skriva när du själv stavar värre än en nyinflyttad blatte. Du använder inte komma, förkortar ord, skiver slarvfel och bryter bara i allmänhet svenska skriftregler. Oerhört amusant att läsa din kommentar. Hoppas du själv går till din svenskalärare och ber om ett par råd, det behöver du onekligen. Vilket miserabelt misslyckande.

2008-11-09 - 03:44:08
Skrivet av: Sara

"Men snälla" haha, så jävla bra svar alltså. Håller fullständigt med.

2008-11-09 - 14:32:34
Skrivet av: hmm

men oj, snacka om att inte kunna ta konstruktiv kritik, "men snälla", ta det lugnt =)

2008-11-09 - 16:00:18
Skrivet av: ^^

kan du svara felie? ;)

2008-11-09 - 19:13:23
Skrivet av: Men snälla

"snacka om att inte kunna ta konstruktiv kritik".



Jag ser verkligen ingen som har riktat någon form av konstruktiv kritik mot mig. Jag irriterar mig bara på människor som leker stavningspoliser fast dom stavar sämre än hur Göran Persson presterar på löpbandet.



Även om Felice själv är horribel på skriftlig svenska så går hon i alla fall inte runt och bitchar när andra stavar fel. Därför bryr jag mig inte.



Peace.

2008-11-10 - 00:07:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0