For once in my life I'm scared to death

Har ni aldrig kännt den dära känslan av att inte räcka till för alla?
Eller den känslan som äter på dig innifrån.Tanken av att vakna och bara
vara orolig av att orka sig igenom dagen utan att avslöja smärtan.
Jag skulle vilja springa efter en lång väg som aldrig tar slut tills energin
försvinner och din kropp är tillräckligt utmattad för att säga att du inte orkar
något mer.Efter samtalet idag så förstår jag, men det gör mig jätte ledsen
på samma gång. Det finns ingen chans för mig att bevisa någonting annat.

Även fast jag skulle göra allt men eftersom situationen tyvärr är som den är

så kan jag bara försöka tackla det hela. Men just nu vill jag bara sova, jag vill

inte göra någonting annat.Lägga sig ner,känna tyngden längs hela kroppen och

bara vila ut alla spända muskler och bli kvitt dessa miljontals tankar.




Låten har ingenting med någon att göra utan det är en låt som ger mig otroligt
mycket bara. Underbar text också!

Xoxo/F

Skrivet av: Sara

Jag är hemma, ska till vårdcentralen strax men kommer väl hem kring 4, om det är bråttom så når du mig alltid på mobilen!

2008-11-24 - 14:20:47
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Fint skrivet förresten :P

2008-11-24 - 14:21:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0