Förbannad!

Nu är jag riktigt arg att tårarna nästan bara vill spruta.
Jag fick mina omdömmen idag och jag tycker verkligen jag har skärpt
mig mycket då det gäller skolan.Men fortfarande så är dom inne på samma
moment som för ca 2 år sedan? jag önskar att jag kunde ställa dessa människor
mot vägen och låta dom ta en riktig funderare. Men tyvärr kan jag inte det för det
påverka mitt betyg ännu mer. Som att dom satt en gräns att jag aldrig kommer
ändra på mig och alltid vara den här busiga oansvariga tjejen.
 Även fast jag arbetar med målen för mvg och gör allt som man ska göra så
sätter dom aldrig högre än vg.Detta beror nog mycket på att jag alltid säger vad
jag tycker, är med i disskutioner och gör saker som dom kanske inte tycker är lämpliga.
Men vad tycker ni skafritiden skada din skolsituation?
och är det rätt att bli orättvist behandlad för något som hänt tidigare?

Iallafall så har vi fått våran skolkatalog med. Våran klass vart super snygg!


Riktigt snygg design må jag säga.

9c är bäst, TJALALALLALA!

Jag och mina babes, stekar posen?

Xoxo/F


Skrivet av: .

Tycker att det låter konstigt att lärarna skulle

sänka dina betyg på grund av att du diskuterar,

vanligtvis brukar lärare uppskatta det så länge

man gör det på rätt sätt.

2008-11-12 - 16:35:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0