"I give you this neckless so your heart always be close to mine"

Det var varit en enormt jobbig dag och humöret har ej varit på topp.
Att någon tuggade för högt eller sa fel ord just det tillfället skulle jag kunnat
ha gett en smäll. Nej nu överdriver jag, men har bara varit riktigt irriterad.
Har hunnit med att luncha på stan med yun, även gjort ett svenska prov
som gick bättre än väntat. I morgon har jag realia redovisning också
novell fortsättning så ikväll blir det plugga,plugga och plugga!


Fick inte så vakna ögon dessvärre.


Min snygging


Klart jag inte glömmer din mamma M :)

Fantasilöst

Xoxo/F

Skrivet av: Sofia

Du ser grymt bra ut!;O

2008-11-11 - 19:13:41
Blogg: http://sofiaanderssons.blogg.se/
Skrivet av: coolgril

hurru vars vare du hade köpt löshåret?

2008-11-12 - 19:53:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0