I'm falling even more in love with you,letting go of all i've held on to.

Var fisk kvinnan nästa på listan eller? hur ska jag någonsin kunna förtränga
det jag hört. Det är motbjudande att jag bara vill kräkas.
Men om jag tänkte dra kvällen iallafall, vi har haft det super roligt.


B,S & M





Planerar för våran lilla upptäcksfärd

Emma,sarah,becca,Inga(madde),Felice

Baby,sportfåne blandat med tant(?)Påskkärring, inga from sweden,aerobic lärare.

Speciellt skapad för mig? rätt size och allt.
Videosar och mer bilder kommer imorgon, nu ska jag sova. Eller försöka åtminstonde.
Jag hoppades på att bli räddad av en gentleman på vit häst, men icke.

Xoxo/F

Skrivet av: trött ung man

mer av halvnakna tjejpyjamaspartyprylarna. det uppskattas! :D

2008-11-09 - 03:56:40
Skrivet av: Anonym

¨fiskkvinnan? :O hah

2008-11-09 - 15:11:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0