"I'm inlove with a girl who's inlove with the world - Amos lee"

Det har varit en mysig kväll.Efter att ha blivit bjuden på thaiwook
och pratat lite så gick jag och björn till konsum och köpte godis.
Efter det gick vi hem till han igen och då la jag mig i hans säng medans
han spelade cs. Fick även lära mig ett och annat om det, enormt viktigt.
Nu ska jag sova och imorgon är det en full vecka av prao.






Xoxo/F

Skrivet av: Kristina

Du är så jäävla snygg! Det ska du veta.

Jag älskar ditt hår :))

2008-11-16 - 22:14:32
Blogg: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Man blir alltid hungrig av att läsa din blogg.

2008-11-16 - 23:23:50
Skrivet av: Anonym

vars har du köpt klännigen ? den var söt :)

2008-11-17 - 22:51:03
Skrivet av: Anonym

vars har du köpt klänningen? den var jättefin:)

2008-11-21 - 19:56:58

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0