Jenkangirl 15 år.

Ikväll har vi firat jennifer som fyller 15 på måndag.
Det har varit en blandad kväll men det var roligt ändå.
Sedan fick vi även killbesök och i slutet var det svårt att
hålla upp ögonen men nu är jag hemma och redo för sängen.



Leken som alla killar hatar.

Min efterrätt blev en milkshake

puss

Min present till jenkan som innehöll ett par duntofflor,underkläder,godis
och lösögonfransar.




Jag är absolut inte ansvarig till röran (A)
Godnatt mina underbara läsare.

Xoxo/F

Skrivet av: rebbis

haha den där skrev jag;)

2008-11-23 - 14:00:06
Skrivet av: Anonym stekare 8-)

Namn på killar?;D

2008-11-25 - 16:07:42

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0