Lördag

Jag vaknade som en prinsessa men såg dessvärre inte ut som en.
Jag gjorde mig i ordning och åkte iväg till jobbet.Kom lyckligtvis hem
med en massa påsar.Kvällens planer är ej schemalagda än så vi
får se vad som händer. Läser runt på bloggar och skrattar lite.
Tack för alla fina kommentarer sötisar!


Min frukost, enormt skrattretande.

Åh, mackor.I love it

Vi fick våra nya jobbtröjor idag.

Jag älskar färgen, gult påminner så mycket om sommar.

Xoxo/F



Skrivet av: ERIK

ah, man tackar ;D

2008-11-15 - 19:37:55
Blogg: http://eerikandersson.blogg.se/
Skrivet av: Vi förklarar härmed krig

gult är fult och du är skrattretande. Du tar kort på en tröjja och på vad du ätit under dagen. du är patetisk och påminner om en get.



Du kan väl inte för en sekund tro att någon som läser denna blogg inte noterat detta getfaktum.





ps. du har finnar. / stalker 1 2 3 Och jaa, jag är en aning innåtvänd och du är en lösdrivande art





nu är det krig, försvara dig eller lägg dig på marken. huh?

2008-11-15 - 22:51:25
Blogg: http://ekonomisktintolerant.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vad jobbar du som och tjänar du bra? :)

2008-11-16 - 18:21:36
Skrivet av: Så jävla omogna ni är

Hur omogna får man va? Ni är bara avundsjuka på hennes hy och stil, denna tjej är förjävligt snygg och säkert jättesnäll.! Ni säger bara sådär för att ni själv sitter med flottig hy och fullt med vita mogna finnar som ni inte ids ta bort eftersom ni aldrig duschar! Säger bara en sak ta och väx upp, och skaffa lite pengar till clerasil! Pussss

2008-11-17 - 16:26:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0