one date and two cups of coffe.

Har sett en superbra film ikväll " a failure to launch" dock hade jag sett
den tidigare,men ändå. Nu har jag tänkt gå och lägga mig. Måste erkänna att
jag kommit på att jag sover sämre när jag sover ensam och det är pågrund av
rädsla. Jag brukar alltid dra den här att om man har någon brevid sig blir dom
dödad först. Men det är ju ett skämt såklart.Har fått min skiva och mitt kort
från konfrimationen jag måste säga att man inte blev så fager men kortet i
övrigt vart jättefint.




Xoxo/F

Skrivet av: Captain. Chaos

Jag måste dock kommentera och säga att Peter Werner (visst heter han så?) är en riktigt passiv-aggressiv rackare, jag lovar att han har gömda barn i sin källare eller nåt. Han puttade en kille ner från en trapp på vårat konfaläger för att vi vägrade lägga oss och var inne hos tjejerna. Sen puttade han ner mig från sängen på morgon när jag försov mig. Jag frågade om han var sepe, och då sa han "Sepe. Det har du inte ens sett mig bli sepe än!" Jag menar, vad har han för issues egentligen?

2008-11-10 - 00:37:21
Blogg: http://legendarisk.webblogg.se/
Skrivet av: Angelica

tacks å mkt gullan :D

2008-11-10 - 01:49:57
Blogg: http://angelicajarleros.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0