Something is really wrong.And we got to take back things were it belong.

Nu har jag tagit del av andras åsikter och annat och kommit
fram till att jag tar en bloggpaus. Kommer nu fokusera på att
förändra viktigare saker och satsa på det som är värt något.
Även fast jag älskar att blogga och att varje gång jag gör det
så blir jag på bra humör.Och hur jag alltid ser fram emot att
komma hem och uppdatera om dagen.Det har blivit ett beroende
och det kommer bli svårt att sluta så hastigt.Men det är bäst så!



Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

NEJ! ta inte en bloggpaus! älskar att läsa din blogg :)

2008-12-01 - 15:36:03
Skrivet av: Anonym

"skulle du kunna se dig själv som en förebild för unga flickor i piteå?" > "aa det skulle jag, eftersom jag inte tar någon skit."



/Modeisdelicious tar en bloggpaus pga all kritik. >ibland känns de bara som jag vill försvinna<



dubbelmoral!

2008-12-01 - 16:40:06
Skrivet av: Anonym

Du har ingen aning varför hon tagit en bloggpaus. Tjejen här är bäst på att inte ta någon skit, så du behöver inte sitta och fila på om det kan vara anledningen. Ska sanningen fram var det på begäran av mig som Felice tar en bloggpaus, rätt och slätt.

2008-12-01 - 16:53:06
Skrivet av: J

Brunettfelice.se?

2008-12-01 - 19:48:12
Skrivet av: m

samma hära, älskar att läsa din blog. :) alltid nå roligt varje dag!

2008-12-02 - 19:15:52
Skrivet av: elin

jag tycker att du gör det bra! :)

ta en paus, nog för att jag typ kommer dö nu, eftersom att jag älskar att läsa din blogg!

men tänk på ditt eget bästa, lova bara att börja om igen! <3

2008-12-02 - 21:08:48
Blogg: http://elineklund.blogg.se/
Skrivet av: T

Det jag inte fattar, om nu vissa stör sig så mycket och hatar bloggen, VARFÖR läsa den? :)

2008-12-03 - 19:49:53
Skrivet av: T

Därför att man inte kan låta bli att läsa den, den är sååå patetisk =D

Underhållande helt enkellt.

2008-12-04 - 13:00:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0