Sorry but i have to move on and leave you behind.

Mamma och jag har planerat skönhetskväll med ansiktsmask
hårfixning och mycket annat. Jag somnade förvånansvärt tidigt igår
men sen skrämde mamma mig då hon kom hem. Var fanns då min gentleman?
Nu ska jag åka i väg till jobbet.

Dagens outfit:



Xoxo/F

Skrivet av: tess ;)

jodå den var väl rätt okej men vetu! snälla ta dejj tid å gå på bio på twilight :D den var verkligen skitbra å ja såg den idag :) helt klart bästa filmen ja sätt på länge :) å ett pluss är att huvudrollen rovert pattinson är skitsnygg :D<3

2008-11-23 - 21:49:29
Blogg: http://tessheikki.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0