Svar på frågestunden.




1: hur känd tror du att du är i bond byn piteå? skala 1-10?( eller visst är det i piteå du bor?:) )

Jag tror att jag är ganska känd. Och inte bara för min blogg utan folk har alltid vetat vem jag är.

2: hur hinner du med allt? shopping,plugg,skola,mat,yun,tina och allt bad?
Jag tar vara på tiden ganska ofta. Så fort jag får ledig tid så bokar jag in något.

3: hur ser en typisk lördagskväll ut för dig?
Jag vet inte, det är ganska varierande. Men jag partajar mycket med kompisar.
Och sedan varannan helg jobbar jag också.


försöker du bli känd med din blogg, alltså som kenza och blondinbella typ?

Nej, inte alls. Utan bloggen är en hobby som jag älskar. Det är allt jag kan säga!
Men inte hade det varit dåligt att vara en stor och känd bloggerska.


hur orkar du fixa dig varje dag? och är du rik på nå sätt?

Jag fixar mig inte varje dag. En vanlig skoldag för mig ser ut
att jag väljer en outfit dan före.
Nej, jag skulle inte kalla mig själv rik. Men inte fattig heller.
Jag har gott om pengar för att bara vara 15 år.


hur mycket får du i månadspeng ?, (-; du köper grymt fina kläder !
Jag får mitt barnbidrag. Tack så mycket!


vad är det dyraste du köpt? inom kläder, skor, väskor osv.
Hm, det dyraste jag äger är iallafall mina två äkta christian dior
väskor. Har ingen riktig koll på vad det dyraste jag inversterat är.


Vad jobbar du med ens? :S Hur mkt jobbar du?

Jag jobbar på café röda lyktan. Och jag jobbar varannan helg.


vet du vad du vill gå på gymnasiet? och isf vad? :)
Ja, jag vill antingen bli jurist. Så någon form av juridik.
Eller så dans och musikal gymnasium i skåne.
 

Visste du att om man äter ute en gång per dag i ett helt år, då har man fått i sig 300 pubishår?
Ohno, bra information. Kommer ändå inte sluta äta ute.


Vad är du mest nöjd över på dig själv?:)
Jag vet inte, jag är inte missnöjd över något så
jag skulle nog säga allt.

 
Har du några komplex? Isåfall vad?

Nej inte längre. Förrut hade jag lite problem
med storleken på mina lår.


vilken är din favoritblogg?

Jag har ingen riktigt favorit blogg. Men några jag
kollar är mina vänners,blondinbella,kissie,kenza osv...


hur mycket kläder lägger du på kläder och mat varje månad ?
Oj, det var en svår fråga. Det är väldigt varierande. Men några
tusenlappar garanterat.


vars hittar du alla dina fina kläder som du jämt har på dej? ;>
Piteås affärer. Samt internet sidor.

favorit affär?:P
Gina tricot,hm,MQ,Vila. (I piteå)
 
har du kille?

Nej, det har jag inte.


Vill du bli som Blondinbella?
Absolut inte.


hur mycket pengar får du i månaden igentligen?, du kan ju shoppa hur mycket som hellst och det verkar aldrig ta slut ;p
Några tusen. Jag är bra på att fynda.


tjänar du mycket pengar? tänkte du shoppar så mkt.

Jag tjänar bra.


vem är din förebild om man ser på blogg-sverige?
Ingen alls faktiskt.Men jag beundrar kissie att hon tagit sig så
högt på egen hand.


Jag älskar dina videobloggar. Är det någonting du kommer fortsätta med? =)

Tack så mycket. Jo absolut, det kommer jag göra.


Jag har en stilla undran:
Hur gammal, eller jag formulerar det som mogen, skulle en kille kunna vara innan han var för gammal för dig?

Jag kan inte riktigt dra ett streck vid en viss ålder. Jag har ingen aning men inte över 25.


hur lång är du och hur mycket väger du? :)
Jag är 165cm och väger kring 48-9kg


HAr du någon pojkvän ?
 
Nej jag har ingen pojkvän.

Xoxo/F


Skrivet av: aiiner

fattar du inte att dom driver med dig?

2008-11-29 - 17:06:37
Skrivet av: tove

Attans, skulle ha kollat in när du

hade frågestund. Finns nämligen en

sak jag skulle vilja fråga:

Vad har du för politisk åsikt?

2008-11-29 - 17:32:38
Blogg: http://towelilu.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

du skrev att du hade problem med storleken på dina lår. hur gjorde du för att de skulle bli mindre? övningar? (antar att de var för stora)

2008-11-30 - 01:12:06
Skrivet av: haha

tror jag dör! haha

2008-12-01 - 07:46:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0