Party all night long

Jag hade skrivit ett inlägg igår om att jag skulle bli sen med svaren
pågrund av att jag helt enkelt inte hade tid.Men det gick tyvärr inte att publicera.
 Så svaren får ni så fort jag kommer hem från jobbet och då hoppas
 jag ni blir nöjda och belåtna och känner att ni fått svar på det ni ville.
 Jag hade iallafall jättekul igår.Förfest,fest,och efterfest på samma ställe.
 Haha! Allt slutade med att vi låg och lyssnade på musik och filmade varandra.
Sen började blixtra i lägenheten och allting släcktes.Och sedan råkade jag och
 adam somna i soffan. Och dom andra på lite andra ställen.
Vaknade kring tio för att jag ska upp och jobba. Ska bara duscha sen åka.


Vi pimpade våra vinboxar med utklipp från tidningar.

Och märkte den sedan med våran "logga"

snygg........

miniiii tiniii


förferke




balkonghänget

(?)

hehe

Matte och (?)


tjuvfotning. Han gillade det inte!
Videosarna kommer senare.

Xoxo/F

Skrivet av: sandra

snälla ta bort bilden på mig o linnea! :S

2008-11-29 - 13:47:34
Skrivet av: stort fan

Felice! du är bäst jag älskar din blogg! Keep on going!

2008-11-29 - 15:21:38
Skrivet av: Anonym

Du är för fan bara 15 år gammal och umgås med dom som är över 20. Vänta åtminstonde ett år till med allt festande och kom tillbaka då och umgås dom med dom i din egen ålder och sluta ibland vara med om som är äldre och vara ute på krogen. Är inge roligt för dom som är myndiga att ha en om är 15 år där, varför tror du att man har åldersgräns? Du är bara barnet än och sluta bete dig som att du vore så mycket äldre, för det är beteende som folk snackar om. Gör bara dig själv en tjänst och var ung och barn så länge som det går, du hinner va vuxen senare i livet!

2008-12-01 - 20:37:13

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0