wich day of the 365 did you love the most?

Det har varit en lång och jobbig skoldag. I kväll ska jag
rå plugga för att jag har svenska grammatik prov.
Har även blivit intervjuade av media programmet angående
min blogg. Det var roligt och kommer senare sändas på radio.


bra lunch fellan.

någonting jag hatar mer än mina omdömmen idag.

intervjun


Aktiv svenska lektion.

Xoxo/F


Skrivet av: Nyfiken

Hur många besökare snittar du per dag? Vore kul att veta och tror många undrar detsamma

2008-11-10 - 18:45:02
Skrivet av: haedil

jätte bra blogg (y) :)// ny bloggare

2008-11-10 - 19:07:21
Blogg: http://haedil.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0