är det nu vi behöver kärleken som mest?

Denna tråkiga gråa årstid,när allt känns meningslöst och kallt.
Är det nu man behöver en partner som tillfredställer tillvaron till fullo.
Gör en varm när det är som kallast, och mysa under ett varmt täcke
med ett rum fullt av levande ljus. Jag ryser bara av tanken.
Jag har världen finaste vän emma, och hon och henne pojkvän firade ett
halvår igår. Han hade gjort det så romantiskt med rosor på henne säng
hela rummet fullt med levande ljus ett stor paket väntade på sängen med
sängöverkastet hon velat ha i månader. Och till detta hade han gjort en bok
där det stod vad han älskade med henne, i bakrunden spelades deras låt.
 Sedan hade han planerat med för kvällen som innehöll middag på thaigarden
 och sedan bio. Var inte detta hur romantiskt som helst? jag vill också ha en prins..

Här är hennes blogg, kolla in den hon kommer ladda upp bilder inom kort!



Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0