Att presentera en idiot, det är dags att sätta punkt en gång för alla.

Hemma från ännu en skoldag och en tur ner till centrum.
Inhandlade mig lite saker bla. en klocka,batterier(roligt) inte
speciellt, en tidning,lite gott för kvällen och en energi dryck
för att orka plugga. Samt middag till ikväll, justja jag köpte
mig en ögonskugga med också provade jag en ny juice
på burk, riktigt god.


Den nya juicen, riktigt läcker burk tycker jag.


brunt läderarmband och guld ur.

mindre roliga inköp


en tillfällig mörkskimrig ögonskugga, någon som sett min isadora?
den är borta.

min delikata efterrätt

hotkyckling wraps

klyftpotatis med kyckling

Xoxo/F

Skrivet av: elin

fan så snygg kappa du har!

2008-10-09 - 20:29:43
Skrivet av: Saaara

snygg ögonskugga och klocka :)

2008-10-09 - 20:47:38
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/
Skrivet av: nilsson

Fan, har aldrig sett dig in the building. Jag existerar under dig.

2008-10-10 - 18:53:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0