do you know why it's so hard to let go?

Nu har jag tänkt att skriva mycket, och lägga in mycket bilder med.
Kan börja med att berätta om torsdagen klockan kvart över fyra.
Blev jag hämtad och vi begav oss till flygplatsen.
 


vi fick frukost och efter 1h var vi framme.

Dock var jag väldigt sysslolös under resans gång så jag bildade ord med ahlgrens bilar.



Vi åkte arlanda express in till centrum

 och sen åkte vi till hotellet för att checka in.

Efter det gick vi till 7eleven

för mig blev det en thaiwook och en massa godis
sen efter det var det dax att gå till den kungliga operan.

Och vi kollade på repitioner och danslektioner.
Det var ganska långtråkigt,men det är kul att se så begåvade dansare.

allt var så vackert, målningar och hela bygnaden.


Vi fick även se guldsalen

duschning innan kvällsföreställningen på operan

sen var det dax för middag på kungshallen

sötisar

så fina tjejer!

puss, såg surne ut

dansklass 9c

jag och min pärla

oj inte fager bild.

yun studerar tänderna(?)

vårat kvälls hängställe

Nu kommer det till fredagen, vi vaknade och sedan åkte vi till kungliga svenska
balett skolan för att se 3 timmars balett lektion. Efter det vart det en tur in till stan
även shopping.



senare efter det blev det shopping, och när jag var klar såg min säng ut såhär

Total kaos

Senare på kvällen vart det middag på kungshallen.
nachotallrik för dom flesta inklusive mig.

Mätta och belåtna och en väldigt glad lina =)

Vi hade en enorm humor på hemköp

jag fick världens fulaste smile. "USE CONDOM" he-he

Mys inne i ett av tjejernas rum, vi låg och såg på idol.

Mitt "idol föda"

cirkus

Min sköna mjukisdress. Samma kväll träffade jag ett gäng
killar från scheweiz som försökte få med mig ut på krogen.
Men dom var verkligen supertrevliga, och roliga framför allt.

Lördagen blev det shopping hela dagen tills fötterna och armarna
sa ifrån. Så då gick jag och amanda och köpte lunch/middag klockan
var ju ändå 4. Jag köpte hem mig en kräftsallad som var så enormt god.


senare på kvällen var det dags för mat på kungshallen

maten var verkligen en besvikelse denna gång, kycklingen smakade uselt.
Så jag och amanda köpte en pizza som vi delade på.

Efter det såg vi den urusla föreställningen med ingen handling(?)
den sämsta jag någonsin sett, och alla höll med.


finisar

sen efter det gjorde vi ännu ett 7eleven besök, och jag ebba,matilda och emelie
satt uppe och pratade större del av natten. Men sen var det godnatt och efter
det då vi vaknade var det dags för städning hemgång och ett spring i regnet efter
king wings till mamma.

nattunderhåll


lunch på flygplatsen


Jag handlade lite på flyplatsen, nu är jag hemma och
redo för nya äventyr.Det kanske blir lite äventyr i helgen, men
mer om det får ni veta senare. Nu ska jag ta mig ett bad.

Xoxo/F

Skrivet av: Sofia

Vars har du köpt den där gråa dubbelknäppta tröjan? :-)

2008-10-05 - 18:42:26
Skrivet av: lina

gör en fucking fet prick på mej eller nå när vi sitter på tåget, ser rönne ut. haha

2008-10-05 - 20:56:45
Skrivet av: amanda

det var många bilder:p och visst hade vi roligt i bilen hem;P? haha

2008-10-06 - 19:02:28
Blogg: http://amandabo.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

jag såg yun i din börs på subland idag

2008-10-07 - 14:18:07
Blogg: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ta bort bilden på mig på tåget! /lina

2008-10-11 - 22:39:36

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0