home sweet home eller?

nej det känns inte ett dugg bra, skulle kunna rymma vilken sekund som helst.
Någon som är sugen på att följa?
Nu tänker jag ladda upp lite bilder på mina inköp sen ett till inlägg
med händelser och annat.






spets är väl inne nu?

så jag köpte två, haha




enkla svarta pumps, alltid bra att ha



enkel brun tischa

grå scarf/halsduk

Jag fyndade på skopunkten, mycket snygga på.

enkel lila tischa

söt halvkort kavaj med guld detaljer

ribbad långärmad tröja med knappar

dubbelknäppt koft/tröja

rosa "barbie inspirerad" mjukisdress


den här köpte jag åt min otroligt söta far, svart tischa med rött tryck och en liten
ficka vid bröstkorgen.

Xoxo/F

Skrivet av: tina

köpt samma skor, handskar och liknade kavaj som mig...?

2008-10-05 - 20:03:56
Skrivet av: lina

gör en fucking fet prick eller nå på mig när vi sitter på tåget, ser rönne ut. haha ;)

2008-10-05 - 20:54:08
Skrivet av: Anonym

snyggt:)

2008-10-05 - 21:59:40
Skrivet av: Sofia.

Riktigt fina iknöp du har gjort, snygg mysdress. Får man fråga vart du köpt den? :D

2008-10-05 - 23:29:30
Blogg: http://pixbox.se
Skrivet av: Fialisa

Vart har du köpt den bruna klänningen ? =)

2008-10-06 - 14:51:24
Skrivet av: evelina

vart är den söta klänningen med rosetten i från ? :)

2008-10-06 - 16:48:26

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0