I hate it when you make me laugh,even worse when you make me cry.I hate it when you're not around,and the fact that you didn't call.But mostly i hate the way i dont hate you, not even close,not even a little bit,not even at all.

Har vaknat för ett tag sen, är sjuk igen. Jag känner mig otroligt stressad
måste ringa någon som kan hämta saker på skolan så jag inte kommer efter.
Men jag känner att jag måste vila, ligger i sängen med datorn.
Orkar inte sitta upp har sån värk i kroppen, öm hud,huvudvärk och hosta.
 Inte bra alls, så jag behöver någon gossig som kan pyssla om mig nu :)
jag är dö hungrig med, så måste envisas med att kliva up.
Varför har jag ingen betjänt nu när jag behöver han som mest?


Vad säger ni om denna snygging? haha

Xoxo/F


Skrivet av: malin

precis! jag tror också att jag ska anställa en betjänt :)

2008-10-14 - 11:48:31
Blogg: http://malinoberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0