it's times like this i get my strength

Sitter just nu i datasalen medans dom andra spelar innebandy.
Eller vi är typ 5 stycken som avstod från att spela.Hur kul hade
det inte varit att se mig springa runt där i klackar och slänga omkring
en bandy klubba? jag vill inte ens föreställa mig det. Sedan har jag kollat
igenom kommentarer och jag godkänner allas även fast det är elaka.
Men jag flippar verkligen lös på vissa som försöker framstå så smarta
och tror sig veta allt som händer och sker. Just när det kommer till mig,
vad som händer i mitt liv och vad jag tycker just angående en sak eller person.
Ni har ingen aning märkte jag, säger jag "jag tycker såhär, eller så här är det"
Gällande mig, så är det så. Tvivla inte på det jag säger, jag säger som det är.
I min blogg är jag så ärlig som möjligt, så länge det inte skadar en annan individ.
Nu ska jag dricka upp min cola, sen bege mig för att ha SO.



Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0