you really think i'm inlove with you? tss.. you're so wrong

Hemma från en middag,föreställning och ett 7 eleven besök.
Eller hemma och hemma, mitt hem för tillfället iallafall.
Middagen var bra bortsett från äcklig mat, så jag fick köpa
ny. Dålig extremt tråkig föreställning, dom föreställde mest
juckande sexgalningar,gråtande hundar och psykopater.
Nu ska vi ha det mys, jag har handlat en massa gott för kvällen.
Så träning är vad som behövs när jag kommer hem.
Jag har saknat att blogga med bilder.. och jag saknar era kommentarer.
Mest dom positiva, nu ska jag bege mig.




Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

du måste visa vad du har köpt för snygga saker då du kommer hem:)

2008-10-04 - 21:16:30
Skrivet av: elin

hejsan undrar bara, vad har du för strl på dina spets linnen? :)

2008-10-20 - 23:35:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0