barnvagns seriemördare

har just varit och pratat med erik och nisse, och ja..
det finns väl inte så mycket att tillägga mer än att jag fick mig
ett gott skratt.Har suttit och rensat datorn på bilder så att den
ska gå lite snabbare hade tänkt ladda upp lite gamla,nya
minnesvärda och lite allt möjligt.


päronfilsälskaren och ullis,examen 08

pratade med rasmus(?) innans sandra summerparty


(?) emil,jocke,jag och viktor

J&F

flörtiga tjejer, innnan lukas 18

det är något med ögonen på denna bild, otroligt hp

Xoxo/F

Skrivet av: ullis

fyfan vilken bild på mig!!!

2008-09-16 - 15:14:56

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0