computer!

har just kollat runt på en smart bloggdator
som man kan ta med sig överallt. Hittade en fin pärla
från acer som snart blir min, Datorn jag har nu är inte speciellt
bra så jag är nöjd över mitt kloka beslut!


acer, med inbyggd webcam.

Xoxo/F

Skrivet av: :)

en sån har jag den är jätte bra :)

2008-09-01 - 20:45:15
Skrivet av: Lol

Onödigt dyrt med bärbar då prestandan är MMMYYYCKET bättre på en stationär med samma pris. Men eftersom du ska blogga om dina dags-äventyr så duger den väl..



WOOOW SERIÖST? INBYGGD KAMERA?, OMG!!!

2008-09-01 - 22:00:02
Skrivet av: ulli

en sådan har jag! dom är toppen =)

2008-09-01 - 23:18:27
Blogg: http://ulliklippmark.blogg.se/
Skrivet av: emelie

jag har en sådan :)

den är superbra :D

2008-09-02 - 22:26:37
Blogg: http://emelieberglund.blogg.se/
Skrivet av: sandra

är det en TravelMate 5320? ;b .. iallafall så har jag en sån! :) .. och dom är jättebra, ;-*

2008-09-05 - 16:39:25
Skrivet av: T

"lol",

Sluta skriv som en femtonårig finnig Lanomgwtfh4xx0r-fjortis, när man köper en laptop så tror jag nog de flesta människor (inklusive bloggskriverskan)inser att producenterna fått tumma på prestandan lite för att kunna leverera en funktionsduglig dator i ett mer portabelt format. Laptop-datorer är trots allt byggda för just portabilitet. Portabilitet är med andra ord alltså något som bloggare är mycket intresserade av, om du inte förstått det.

Men det är klart, om man bara spelar wow 24/7 så förstår jag att det är svårt att sätta sig in i andras situation. Och att du då i ditt oförstånd jämför en laptop med en stationär dator, är juh till synes ganska idiotiskt.

Men vi får väl förlåta din okunskap den här gången..



Mvh. T

2008-09-05 - 18:51:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0