dålig uppdatering

Jo nu får jag ta och skärpa mig, i går tappade jag lusten till allt.
Och jag som älskar att blogga,och komma in och läsa kommentarer
vissa mer positiva än andra. Men nu har jag tänkt ge er lite information
om dagarna. I går var det skola som vanligt, men jag och emma fick världens
skönaste utbrott efter allt socker vi stoppat i oss, det var verkligen superkul.
Sen efter skolan åkte vi och handlade för kvällen. Det blev thaimat och lite
partyparty, men det var riktigt cosy. Vi var inte där så länge, för sedan åkte jag och
tina till robin. Och så fint han hade fått det:) sedan kring halv 2 gick jag hem, och så
snäll som robin var följde han mig hela vägen. Nu i morse hittade jag en utslagen
stora syster i min säng, som mådde lika gott som jag. Vi gick ner på stan och åt lunch
och nu återstår det att hitta på planer för kvällen.Här är lite bilder;




är det parti så är det!

haha

vad är detta för posé?

Mer än så får ni inte ta del av

Xoxo/F

Skrivet av: Fanii

Har du Piteås mest lästa blogg? :)

2008-09-27 - 17:09:03
Skrivet av: Emma

DELICIOUS kväll, med DELICIOUS mat! Vi borde göra om det nån gång :)<3

2008-09-28 - 01:08:29
Blogg: http://eemmar.devote.se
Skrivet av: Yun

va kul helg det ser ut.

Svar till frågan: dah

2008-09-28 - 10:15:05
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0