endast en skugga av något inre!

Först nu ett halvår efter inser jag att jag varit förälskad i en skugga.
Något ett öga inte kunnat ana, först nu inser jag att jag varit kär i någon
som egentligen inte existerar. Hennes ord och förklaringar överbevisar
vad jag egentligen trodde om dig. Det gör sanningen mer och mer kristall
klar. Jag är glad att jag slipper vara en del av ditt meningslösa liv, en del av
varje slagsmål som görs för att du ska behöva överbevisa dig själv och någon
du egentligen inte är. Jag vet inte vad som tagit åt dig, men du har tagit fel väg i
livet och även fast du har gått igenom mycket så kan du inte repetera
det och göra någon annans liv lika illa, gör andra en tjänst och varna istället
för att utsätta.Allt varade i sammanlagt 31 dagar. Jag har spenderat 744 timmar
 åt en skugga som sedan försvinner.



Nu är det godnatt för mig, jag ursäktar det deprimerande inlägget men
jag känner mig på ett sätt som är obeskrivligt. Jag mår bra av sanningen
men ledsen för andras skull.

Xoxo/F

Skrivet av: Sara

det finns nog ingen kille som är mer falsk, trög och fjortis som han. han tror det är coolt att hamna i bråk, han tror det är moget att hålla på som han gör.

2008-09-28 - 22:09:20
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

han är skrattretande!

2008-09-28 - 22:13:45
Skrivet av: a

jag måste bara säga det att jag håller med sara!

vi känner inte varandra så bra, men stå på dig!

2008-09-28 - 22:15:33
Skrivet av: ....

inte fan äre nå fel på han :s du är bara avundsjuk för att han har en annan nu!

2008-09-30 - 18:30:36
Skrivet av: felice

Haha, kära anonym! var finner du avundsjuka i min text? om det nu vore så att jag var avundsjuk hade jag defenitivt inte lagt upp mitt inlägg som jag gjorde, jag är inte avundsjuk utan ångerfull. Men jag antar att man lär sig av sina misstag :)

2008-09-30 - 18:47:23
Blogg: http://modeisdelicious
Skrivet av: stömbackaelev

Avundsjuk, på vad? För att han är med skolans äckligaste fjortis, eller ska man kalla hon fjortis? Nej, skolans största slusk, en äcklig tjej som hänger tillsammans med de andra i trappan vid glas entrén. Och ja, det finns många fel på den där killen. Felice behöver inte han, och vill inte ens ha Markus. Hon är värd någon mycket bättre, men det vet väl alla redan!

2008-09-30 - 19:01:13
Skrivet av: Jonas

ja jag håller med. du är för fin för han felice

2008-09-30 - 19:04:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0