ett nytt liv, en underbar framtid!

Jag ser fram emot ett nytt liv utan dig, ständigt trånandes
men det är slut med det, i dag visade du dig att jag inte är något
speciellt för dig. Att allt du sagt bara var en enda stor lögn, har
kollat inredning arkitekt linjer i stockholm samt bostäder. så det
är nu mitt nya liv börjar,känner spänningen lyckan som
snart kommer. Och hur jag kommer hitta min prins,hur jag kommer
leva ett liv som mig själv, utan att ständigt behöva bli påmind om
vilken människa jag var förrut, eller vad jag gjorde för misstag.



Den 2 oktober åker jag till stockholm, och ja.. min längtan är olidlig!

Xoxo/F

Skrivet av: ^^

åker du för att stanna eller ?

2008-09-11 - 21:04:12
Skrivet av: jennifer

i'm gonnaaaaaaaaaaaa miss u!

2008-09-11 - 22:56:30
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/
Skrivet av: J

du är den finaste tjej jag träffat, hade bra i stockholm

2008-09-12 - 12:00:25
Skrivet av: Lisa

Hur länge blir du i Stockholm?

2008-09-12 - 17:27:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0