everyone finds the right love except me.

skolan börjar om 15 minuter så jag och yun måste skynda oss.
Vi åt just en god frukost som mättade våra magar.
Här är dagens outfit:



Nyklippt baby!


Xoxo/F


Skrivet av: T

Of course you will, you're just not looking in the right places. :)



Ha tålamod..

2008-09-10 - 17:25:14
Skrivet av: Anonym

"everyone finds the right love except me."



Hurru du, inte jag heller.. så det är inte alls everyone! :p

2008-09-11 - 18:52:41
Skrivet av: Yun

gullen.. du kan väl åtminstone sudda bort min heta kropp haha:D jag har så ojämna bröst:P please!

2008-09-13 - 17:11:10
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0