firmafest del 1

Här är bara några få bilder från digitalkameran men jag hade en riktigt bra kväll.
Allt började med lite förfest på Cafe röda lyktan, alkohol,surr och glada tjejer.
Vid 7 halv 8 gick vi till valdino där vi blev serverade med buffé som innehöll
Kycklingspett,fläskfile,grillad kyckling,örtkryddad potatis,grillade grönsaker,
revbenspjäll och en massa goda såser. Sen till efterrätt fick vi ett litet fruktfat
med vindruvor,kiwi,annanas och sura äpplen till detta glass med maränger.
När vi ätit färdigt, tog vi oss en tur på dansgolvet och sen tillbaka till röda lyktan.
Vi var där till 11 då vi sedan for mot johannes, där det var fest.Det slutade med att
jag gick och mötte världens bästa kille, åkte hem till honom och såg en film.
Eller rättare sagt halv sov? jag for hem någon gång kring halv 5, då mat väntade
på bordet. Nog har jag en söt mamma alltid, i dag blir det ta hand om mig själv.
Thaimat,hyrfilm och face mask kanske?

Kvällens outfit:





Mer bilder kommer när jag anlänt till pappa, från min mobil.

Xoxo,puss och kram,kisses,hejdå? /F

Skrivet av: jl

damn vad snygg du var!

2008-09-21 - 22:26:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0