Fredag

Oj nu har det varit dåligt med uppdatering igen,har
helt enkelt inte hunnit. Har varit trött då jag slutar 5
iprincip varje dag.Sen har jag haft läxor och kabeln
har krånglat så det har inte gått att ladda in bilder.
Men gårdagen iallafall efter skolan givck jag och emelie
ner på stan, vi svirrade omkring på olika affärer samt fikade
på café röda lyktan, efter det började med lite mys
och snack på nodo, drickandes chaité. Sedan begav
vi oss till boström där det var smått berusade killar
sjungandes på segertåget. Det var riktigt mysigt,
vi hann  även med en trång biltur till munksund.
Och sen efter det in till stan, och käkade på max.



min favorit tjej!

Fredde,alm och nisse sjungandes på magnus uggla(?)

Skumpa och stureplan eller hur var det? ;)

Xoxo/F



Skrivet av: Anonym

"Skumpa och stureplan eller hur var det? ;)"



Då sitter man inte på max..

2008-09-14 - 15:03:08

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0