I can see forever in your eyes

Nu har jag sett A walk to remember, och jag håller med allas åsikter
 som jag fått delat.Det är den bästa filmen jag någonsin sett, och jag
grät mig igenom slutet.Speciellt eftersom kärlek är någonting som
betyder mycket för mig, och hur jag älskar att spekulera kring det.
Så det gjorde bara filmen tusen gånger bättre.
Så om ni någon gång funderar över vad ni ska se en film, se den här..
det är värt varenda minut.



I know you love me, sleep tight
Xoxo/F


Skrivet av: Yun

haha jag grät till den filmen jag med.. den är så jäkla vacker:'(

2008-09-18 - 13:39:43
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0