i cant take my eyes of you

Sånna här jag-har-inget-att-göra-dagar, varken plugg eller några
andra planer. Så tar jag oftast hand om mig själv, för jag älskar
att pyssla med naglarna ta hand om min hy och äta gott. Så idag
är en sån dag, har just fixat mina naglar och sitter med facemask
har dock inhandlat chips och godis för kvällens idol tittande.



jag och favvobabe!

Jag älskar verkligen rosa, och för att jag är en sån retsticka var jag tvungen
att klämma in delicious på böckerna




Xoxo/F

Skrivet av: Hanna ;>

Du har gryymt snygga naglar, är det lös naglar? ;P

2008-09-13 - 18:32:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0