i have thousand reasons to smile!

Oj, här har det varit dåligt med uppdatering. Har helt enkelt inte haft tid
eller någon ork. Har varit grymt trött och stressad, men nu ska ni få ta del
av det dagar som ni missat.I onsdags vaknade jag med bra sällskap,
åt även lunch med världens bästa kille.Sedan på kvällen mös jag bara
Åkte och solade och unnade mig själv lite tid. Sen igår hade jag bestämt
träff med tina på nodo eftersom det var ett tag sen vi sågs. Så vi ringde
härliga kate som gjorde oss sällskap, och under kvällen agerade vi spygirls.
Dvs, spioner på olika uppdrag. Hur töntigt det än låter så hade
vi en riktigt mysig kväll. Vi hann även med ett flåd på max, eftersom jag inte
 hade ätit något på hela dagen.I dag har jag spenderat dagen på skolan,
 då vi fick sluta tidigare samt, kolla på våran årliga parkstafett som 9a tog hem
 första priset i år. Kring middags tid åkte jag emma och angelica och flåda oss
 lite god mat på max. Och efter det bar det hem till angelica med en film
och massa gott.Tina kom även och gjorde oss sällskap..
så vi har suttit invirade i täcken i angelicas inglasning och haft deeptalk.
 Här är mina ord i bilder!







balkonghänget


en av mina favvo räkor!

myset, suddig bild dock!

fotoälskaren

morgondagens planer är en secret, vi hörs darlings!

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0