Jag vill göra det omöjliga, möjligt.

Har suttit och disskuterat med erik stor del av kvällen.
Och har kommit fram till att jag vill göra det omöjliga,möjligt.
Och vem är rätt person om inte jag? Jag och erik kom även fram
till att jag är en sjukt speciell person. Får väl bara hålla med, för jag kan inte
riktigt säga att jag är som alla andra. Jag mår inte så bra, har blivit sjukare känns
det som.

Men nu till den stora frågan, eftersom jag ska till stockholm den
 2 oktober så är det ganska bråttom. Jag behöver en elegant klänning
 för den kungliga operan.Typ något i den här stilen?

Kanske inte den skurningen, eller den klänningen.
Men en enkel basklänning, som är lite elegant. Vart hittar jag den perfekta?

Xoxo/F


Skrivet av: Josefina

stylebystars.com, skit fina klänningar!

2008-09-16 - 08:11:02
Blogg: http://josefiinaa.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0