Sometimes you just dont understand when you miss someone the most.

Är nu hemma hos pappa från en välbehövlig solstund.
Det var riktigt skönt, och jag fick mig lite färg. Hade tänkt
ladda upp lite bilder från tidigare dagar eftersom jag inte
haft tillgång till mobilsladden.


Lunchen igår på arbaillo

Lunchen idag på max


he-he-he lite iallafall


bra pluggmetod

grymt intresserade elever

Klyschigt "as goerge the IV once said - i want you"

Haha, vilken humor. Sjukare finns, men detta är då den bästa.
Skrattade nog åt den där bilden i minst tio minuter.

Xoxo/F

Skrivet av: sara

ja, bra och bra kan man väl inte säga. det går då framåt om du förstår.



skönt att sola :)

2008-09-28 - 18:51:38
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0