why let go of love?

Hola babes!
Har just varit och solat eftersom det inte blivit av på hela veckan.
Och färg fick jag, tack och lov. Hade tänkt städa upp lite i mitt rum
sen kommer tjejerna hit för lite girlsnight. Med facemask,choklad,glass
skitsnack och en bra film. I morse fick jag världens ryck, var skit pigg.
Så jag klädde på mig och gick och köpte frukost, så det blev nybakat
bröd,tropicana juice och vindruvor till frukost. Senare i dag har jag och
mamma kollat på filmerna jag hyrde igår, white chicks och john tucker must die.
I går umgicks jag med angelica, vi taggade upp till lite partymusik, gick in till stan.
Träffade boys, hängde hos F ett tag sen gick jag hem och pojkarna ut på pentan.


trött tjej 04.33





mer update ikväll!
Xoxo/F

Skrivet av: felicia

choklad - felice ;)

2008-09-10 - 21:55:42
Blogg: http://feliciavikstrom.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0