You will realize what we have when i left this town

Positiv, har jag verkligen blivit. Jag kände taggen för skolan
men halv fem ville jag dö, men då återstod det bara 10 minuter som
tur var. Jag var hem på lunchen och käkade,samt bytte kläder.
Ville ta på mig nå mer behagligt, också var skolmaten oätlig.
Om man nu säger så, flottig hamburgare.. dränkt i smör. Usch
Nu ikväll ska jag och A mysa, ring mig sen om du läser det här!

Dagens outfit:





Xoxo/F


Skrivet av: Amanda

Fin outfit, Tack!

2008-09-24 - 18:14:37
Blogg: http://amandiss.blogg.se/
Skrivet av: julial

söt tjej, hon den där emelie;) haha!

2008-09-24 - 19:30:53

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0