Do you remember me? Like I remember you? Do you spend your life Going back in your mind to that time?

amanda om POST!!!:
jag har lagt till dig på msn men du accepterar inte de? men jag vill ha dom svarta sneakersen:)
Du kanske har fel msn? Jag heter [email protected] pröva igen!!=)


Anonym om Let's play:
Hur lång är du? Du ser ganska kort ut på bilderna iaf.
Jag är 165 cm lång, så ganska kort.


amanda om Update från lördag:
vart har du köpt det där linnet? :)
Linnet är ifrån GT.


  Anonym om I hope you're really, really happy.:
Tränar du och isf vad? Blev lite småavis på din mage:D
Jag tränar inte min mage mycket alls. Utan jag gör situps då och då.

Yours truly/Modeisdelicious


Skrivet av: F

vad för tröjor/linnen tycker du passar till chinos? skulle gärna villja ha svar:)

2009-04-15 - 17:37:51
Skrivet av: Anonym

tycker verkligen den andra bilden var finare men:) alltså "du frågar jag svarar".

2009-04-15 - 19:28:54
Skrivet av: Anonym

varför heter du just coolfridagirl9?

2009-04-16 - 13:57:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0